Funkcje systemu rezerwacji wizyt online Resfind

Funkcje systemu rezerwacji

Wizyty

Dodając wizytę można wybrać więcej niż jedną usługę, a system automatycznie obliczy czas potrzebny na wizytę.
Wizyty można dowolnie przenosić między pracownikami i terminami, zmieniać czas ich trwania, edytować usługi.
Kalendarz posiada dwa widoki - dzienny z kolumnami reprentującymi wszystkich pracowników i tygodniowy dla każdego z nich.
Przełączanie między tymi widokami jest niezwykle wygodne i odbywa się jednym kliknięciem.

Grafiki pracy

Każdy pracownik posiada własny kalendarz z jego godzinami pracy, które mogą być różne w poszczególne dni tygodnia.
Dzięki modułowi nieobecności możliwe jest wprowadzanie urlopów, krótkich przerw w pracy oraz obsługa systemu zmianowego.
Ustawienia salonu pozwajaą określić na ile najwcześniej i kiedy najpóźniej klienci sami mogą rezerwować wizyty.

Przypomnienia SMS

Przed wizytą (np. 24 godziny przed lub w dniu wizyty rano) klienci otrzymują przypomnienie w formie wiadomości SMS.
Wiadomość wysyłana jest z indywidualnej nazwy Twojego salonu lub jednej z ogólych nazw, np. „Rezerwacja”, „Wizyta”.
SMS-y docierają do odbiorcy w ciągu kilku sekund, a w systemie rezerwacji można śledzić status ich dostarczenia na telefon.
 
Wiadomości SMS wysyłane są z systemu bezpośrednio połączonego do operatorów infrastrukturalnych (Orange, T-mobile, Play, Plus), posiadającego certyfikat ISO 27001 (zarządzanie bezpieczeństwem informacji).

Płatności online

Przy rezerwacji wybranych usług system może wymagać od klienta płatności online.
Możesz zdefiniować, czy dla danej usługi płatność za wizytę będzie możliwa, wymagana, a może opcjonalna.
Możesz również określić wysokość zadatku, jaki jest wymagany, aby zarezerwować wizytę.
 
Dostępne są integracje z systemami Paynow mBank, Przelewy24 i Stripe zapewniającymi następujące sposoby płatności:
- szybkie przelewy,
- BLIK,
- karty płatnicze.

 
Nie pobieramy żadnych prowizji, jedyne koszty jakie ponosisz związane są z opłatami na rzecz wybranego operatora płatności.
Sprawdź szczegóły w cenniku.

Sprzedaż voucherów

Zaoferuj klientom vouchery podarunkowe i pakiety usług.
Gdy klient wybierze jeden z nich, będzie mógł od razu za niego zapłacić szybkim przelewem, BLIK-iem lub kartą płatniczą, a na jego adres e-mail przesłany zostanie PDF z Twoją grafiką, danymi vouchera oraz unikalnym numerem w postaci kodu QR.

Potrzebne Ci są funkcje, których nie ma na liście lub masz indywidualne wymagania?
Opowiedz nam o nich - może nasz system będzie mógł je zapewnić!
Zadzwoń: +48 17 770 73 50 (8:00-19:00)

Model white-label

Masz własną stronę? Formularz do umawiania online umieścimy na Twojej stronie, więc Twoi klienci nie zetkną się z inną marką, niż Twoja własna - od momentu wejścia na stronę, przez otrzymanie powiadomienia SMS i wizytę w salonie lub gabinecie.

Buduj własną markę i nie dziel się klientami.

Model white-label

Własna strona WWW

Jeżeli nie masz własnej strony, stworzymy dla Ciebie witrynę z opcją umawiania wizyt online, dostępną pod bardzo prostym adresem: umawiaj.pl/twojanazwa

Rezerwacje online dla klientów

Czy ten system rezerwacji jest dla mnie?

Nasi klienci reprezentują bardzo różne branże, począwszy od salonów fryzjerskich i kosmetycznych, przez gabinety zabiegowe, usługi projektantów wnętrz, a skończywszy na kancelariach prawnych.

System rezerwacji Resfind można dostosować do indywidualnych wymagań i specyficznych sytuacji, które mogą wystąpić w każdym biznesie.

Jeżeli chcesz porozmawiać o Twoim biznesie i rezerwacjach online, które sprawdzą się u Ciebie, zadzwoń do nas: +48 17 770 73 50.

Przeczytaj na naszym blogu:

Jakie cechy powinien posiadać Twój system rezerwacji?

Załóż darmowe konto

Zacznij korzystać za darmo

Bez żadnego ryzyka - rejestracja zajmuje chwilę i w każdym momencie możesz zrezygnować. Wystarczy podać numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail:

Dziękujemy za założenie konta! Na adres e-mail wysłaliśmy dane dostępowe do systemu, a na numer telefonu SMS-a z hasłem.

Bardzo zależy nam na Twoim zadowoleniu, dlatego potrzebujemy odpowiedzi na kilka pytań, aby spersonalizować konto najlepiej wspierające Twój biznes:

Ta strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na ich użycie wg polityki prywatności.